Strategia towarowa INTERSPORT oparta jest przede wszystkim na czterech głównych grupach marek:  

  • marki strategiczne (Nike, Adidas, Puma, Reebok, Salomon, Atomic, Rossignol, Nordica, Rollerblade, Asics, Head oraz oferty specjalne tych marek. OFERTY SPECJALNE - to modele w możliwie najlepszej cenie detalicznej, niedostępne w sprzedaży katalogowej, aprojektowane dla Grupy INTERSPORT i dostępne wyłacznie w sklepach tej sieci. INTERSPORT ma obecnie najbogatszy wybór ofert specjalnych ww marek strategicznych na świecie.
  • marki własne INTERSPORT (McKinley, Crazy Creek, Etirel, Pro Touch, Energetics, FireFly, Genesis, Tecno Pro)
  • marki krajowe (Berkner, Marabut, Contim, Hektor Sport, JJW, Heavy Duty, Hatok )   
  • marki międzynarodowe uzupełniające (The North Face, Descente, Spyder, Phenix, Tenson, Colmar, Iguana, Killtec, Lowe Alpine,  Fischer, Völkl, K2, Burton, Trek, Giant, GT, Babolat, Dunlop, Carlton, Yonex, Technisub, Arena, Seac Sub, Stiga, Kettler, BH, Everlast, HiTec, Olang, Gri Sport, La Sportiva, Ecco, Keen, Meindl, Lowa, Merrell, Odlo)

Grupa INTERSPORT, jako światowy lider posiada obecnie największą liczbę ofert specjalnych, czyli produktów markowych w niższych cenach, produkowanych specjalnie na zamówienie sieci.

 

MARKI WŁASNE - większy wybór

Produkty z tej grupy towarowej mają za zadanie wzbogacić ofertę marek strategicznych w segmentach o niskiej aktywności. Zgodnie ze strategią sieci, marki własne w całym wolumenie sprzedaży sklepu, nie powinny przekraczać 15 proc. aktualnej oferty. To jedna z zasad odróżniających INTERSPORT od konkurencji.

Grupa zakupowa INTERSPORT oferuje asortyment marek własnych w takich kategoriach jak: sporty zimowe, outdoor i rowery, gry zespołowe, obuwie sportowe i tekstylia. W sezonie wiosenno - letnim w sklepach dostępna jest odzież i sprzęt turystyczny McKinley, rowery Genesis, łyżworolki Crazy Creek, sprzęt do gier zespołowych Pro Touch, sprzęt do gry w tenisa i badmintona TECNOpro oraz sprzęt rehabilitacyjny i fitness marki Energetics. W ofercie zimowej pojawiąją się narty TECNOpro w specjalnej ofercie systemu wymiany nart dla dzieci.

Pierwsza ze wspomnianych marek oferuje specjalistyczną odzież, obuwie i sprzęt turystyczny. Jak oceniają specjaliści, McKinley to dziś numer 1 w Europie w kategorii produktów Outdoor. W nowych kolekcjach stosowane są najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i modny design, tak aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Oferta z logo Pro Touch skierowana jest do amatorów gier zespołowych. O dobrej jakości produktów tej marki świadczy między innymi fakt, iż 6 modeli piłek nożnych uzyskało homologację FIFA.

Brand Crazy Creek jest dobrze znany wśród miłośników snowboardu i deskorolek. W europejskim rankingu „produktów na kółkach” marka ta plasuje się na 3. miejscu. Najnowsze kolekcje są szczególnie godne polecenia ze względu na funkcjonalność i oryginalny design.

Genesis, kolejna z wprowadzanych przez Intersport marek własnych, ucieszy pasjonatów dwóch kółek. Rowery z marką Genesis, to dobre jakościowo produkty w przystępnej cenie.

TECNOpro to sprzęt dla miłośników białego szaleństwa oraz sportów wodnych, tenisa stołowego ziemnego, squash i badmintona. W kolekcjach wykorzystywane są najnowocześniejsz technologie i trendy w modzie.

Energetics to sprzęt rehabilitacyjny i fitness najnowszej generacji. Innowacyjna i zaawansowana technologicznie konstrukcja przyrządów zapewnia komfort ćwiczeń i doskonałe samopoczucie.
Operacja w toku...