Najczęściej zadawane pytania

Moja płatność nie przeszła. Jak ponownie opłacić zamówienie?

Wpłatę można dokonać przelewem na konto podane na stronie:
http://esklep.intersport.pl/pl/kontakt-z-nami
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.

Jak szybko od zamówienia otrzymam zamówiony towar?

Jeżeli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 12:00 jest duża szansa, że zamówiony towar zostanie wysłany jeszcze tego samego dnia. Przy zamówieniu kurierem towar ten powinien dotrzeć do odbiorcy kolejnego dnia.

Jeżeli zamówienie zawiera więcej niż jeden produkt i istnieje konieczność skompletowania zamówienia przed jego wysłaniem, czas wysyłki może ulec wydłużeniu nawet do 4 dni, jednak zwykle nie przekracza 48 godzin.

Okresowo (przed świętami, w przypadku wyprzedaży, dużych ofert) czas realizacji zamowienia ze względu na dużą ilość obsługiwanych zleceń może ulec wydłużeniu.

Jak mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja przesyłka?

Wystarczy uruchomić stronę internetową www.dpd.com.pl i w polu nr przesyłki wpisać nr otrzymany w emailu. Strona powinna wskazać miejsce i godzinę zalogowania przesyłki.

Przesyłka wprowadzana jest do systemu DPD po godzinie 19:00 w dniu odbioru przez kuriera, dlatego wcześniej może nie być w systemie widoczna.

W jaki sposób realizowane są zamówienia w Sklepie Internetowym?

Zamówienia przyjmowane po godzinie 14:00 są przekazywane do realizacji kolejnego dnia rano. Sprawdzana jest dostępność w magazynie głównym, jeżeli towar nie jest dostępny z magazynu głównego realizacja zlecenia przydzielana jest do jednego z kilkudziesięciu salonów Intersport Polska SA. Zamówienie zmienia status na „W trakcie realizacji”. Towar po skompletowaniu i wydrukowaniu dokumentu sprzedaży odbierany jest przez kuriera. Zamówienie zmienia status na „Wysłany”, a pod wskazany w zamówieniu adres wysyłany jest email z nr listu przewozowego.

Dlaczego nr listu przewozowego mojego zamówienia nie jest widoczny na stronie internetowej kuriera?

Nr przesyłki wprowadzana jest do systemu po godzinie 19:00 w dniu odbioru przez kuriera. Od tego momentu można śledzić jej kolejne etapy dostarczania poprzez stronę kuriera www.dpd.com.pl

W jaki sposób mogę wymienić towar?

Jeżeli towar nie nosi śladów użycia, ma oryginalne opakowanie i od daty odbioru towaru nie upłynęło więcej niż 14 dni należy wysłać przesyłkę na własny koszt na adres podany na fakturze jako „Adres oddziału” widniejący po lewej stronie u góry faktury. Wraz z towarem należy odesłać dokument zakupu, bądź jego kopię i wypełniony formularz odstąpienia od umowy. 

Jeżeli konieczne będzie wysłanie różnicy w kwotach pomiędzy zwracanym i nowym towarem, prosimy również o podanie nr konta bankowego.

Wymiany można dokonać także w dowolnym sklepie INTERSPORT.

Szczegółowe informacje dotyczące wymiany znajdują się tutaj.

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Jeżeli towar nie nosi śladów użycia, ma oryginalne opakowanie i od daty odbioru towaru upłynęło nie więcej niż 14 dni należy wysłać przesyłkę na własny koszt na adres podany na fakturze jako „Adres oddziału” widniejący po lewej stronie u góry faktury. Wraz z towarem należy odesłać dokument zakupu bądź jego kopię oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Jeżeli zamówienie było opłacone kurierowi (za pobraniem) prosimy również o podanie nr konta bankowego na które wpłynie zwrot kwoty za towar, w innym wypadku środki zostaną zwrócone na konto z którego została dokonana płatność za zamówienie.

Zwrotu można dokonać także w dowolnym sklepie INTERSPORT.

Szczegółowe informacje dotyczące wymiany znajdują się tutaj.

Czy można wierzyć dostępności produktów prezentowanej na stronie esklepu?

Dokładamy wszelkich starań aby prezentowane stany magazynowe towarów były aktualne, jednak w wyjątkowych sytuacjach, gdy zamawiany towar jest zarezerwowany lub uszkodzony zachodzi konieczność anulowania zlecenia którego nie jesteśmy w stanie zrealizować. Zawsze w takich sytuacjach klient otrzymuje informację emailem lub telefonicznie.

Posiadam eKartę. Czy można to wykorzystać w sklepie internetowym?

Aby móc korzystać z przywilejów eKarty konta w sklepie internetowym i eKarty muszą być powiązane. Dzieje się to automatycznie, gdy oba konta posiadają identyczny adres email. Po połączeniu kont, wszystkie dokonane zakupy będą automatycznie doliczane do eKarty, będzie można także wykorzystać bony w sklepie internetowym. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Posiadam karty podarunkowe. Jak mogę je wykorzystać w sklepie internetowym?

Karty podarunkowe Intersport można wykorzystać jedynie w salonach Intersport. Jeżeli produkt który miałby być zamówiony nie jest dostępny w wybranym salonie ale jest dostępny w sieci Intersport można w dowolnym salonie podpisać umowę o sprowadzenie towaru. Płatność za tak zamówiony towar możliwa jest również kartami podarunkowymi.

Lista salonów Intersport znajduje się tutaj.

Operacja w toku...